کیان برنا پارسیان

ساعت کاری : 9 الی 17

بتن اکسپوز

بتن اکسپوز کف

زیبایی ، ظرافت و استحکام در یک قاب

بتن اکسپوز کف، با ابعاد و اندازه‌های متنوع و حتی ابعاد سفارشی برای کارفرمایان تولید و عرضه می‌شوند. این پنل‌ها را می‌توان در رنگ‌ها و ضخامت های مختلف نیز سفارش داد. اجرای بتن اکسپوز کف با ملات‌های دارای چسب انجام می‌شود و این بتن‌ها در برابر حریق و یخ زدگی سطح مقاومت بالایی دارند. جذب آب در این پنل‌ها بسیار پایین است که اجازه می‌دهد بتوان از آنها در محیط‌های مانند روف گاردن استفاده کرد.

فرمولاسیون ویژه و اختصاصی این پنل‌ها از افت شاخص‌های ظاهری و کیفی این محصول در گذر زمان جلوگیری می‌کند. ظاهر مدرن، استفاده از رنگ‌های خنثی، سفارشی‌سازی، اجرای روان و مزایای اینچنینی باعث ترغیب طراحان، معماران و کارفرمایان جهت استفاده از این دسته از محصولات گردیده است. همچنین، امکان سبک‌سازی این قطعات با توجه به نوع پروژه وجود دارد.

کاربرد بتن اکسپوز کف

  • کف‌سازی محوطه‌های خارجی
  • پیاده‌روها و مسیرهای پیاده‌روی
  • محوطه‌های تجاری و فروشگاهی
  • پارکینگ‌ها و گاراژها
  • محوطه‌های مسکونی و باغ‌ها
  • محوطه‌های صنعتی و انبارها
  • فضاهای شهری و عمومی
  • روف گاردن‌ها و بام‌های سبز
  • محوطه‌های هتل‌ها و رستوران‌ها
  • محوطه‌های آموزشی و دانشگاهی

مزایا و معایب بتن اکسپوز کف

  • قیمت مناسب در مقابل کیفیت بالا
  • سرعت و سهولت در جابجایی
  • تنوع بالا در طرح‌ها و امکان رنگ آمیزی
  • دارا بودن استاندارد های مورد نیاز
  • یکسان بودن ابعاد تولید شده
  • گونیا بودن تمامی قطعات

پروژه‌های اجرایی

سوالات متداول

پنل‌ بتن اکسپوز کف با چه روشی نصب می‌شود؟

نصب پنل‌های بتن اکسپوز کف عموما به صورت سنتی با ملات صورت می‌پذیرد.

آیا می‌توان از بتن اکسپوز کف در مناطق سردسیر استفاده کرد؟

با توجه به جذب آب بسیار پایین شما می‌توانید از این محصول در تمامی شرایط جوی استفاده کنید.

ضخامت تایل‌های بتن اکسپوز کف چقدر است؟

ضخامت تایل‌های بتن اکسپوز بین 2 تا 5 سانتی متر می‌باشد.

وزن تایل های بتن اکسپوز کف چقدر است؟

وزن تایل های بتن اکسپوز مترمربعی 55 کیلو می باشد.

از بتن اکسپوز کف چه مکان‌هایی می‌توان استفاده کرد؟

از این نوع بتن می‌توان در کف حیاط، باغچه، استخر و محوطه سازی استفاده کرد؛ زیرا این نوع بتن در برابر رطوبت، گرما مقاومت بسیار بالایی داشته و به‌راحتی دچار تغیر رنگ یا خرابی نمی‌شود. این نوع بتن را می‌توان در شرایط آب‌وهوایی مختلف نصب کرد.

سوالات متداول

پنل‌ بتن اکسپوز کف با چه روشی نصب می‌شود؟

نصب پنل‌های بتن اکسپوز کف عموما به صورت سنتی با ملات صورت می‌پذیرد.

آیا می‌توان از بتن اکسپوز کف در مناطق سردسیر استفاده کرد؟

با توجه به جذب آب بسیار پایین شما می‌توانید از این محصول در تمامی شرایط جوی استفاده کنید.

ضخامت تایل‌های بتن اکسپوز کف چقدر است؟

ضخامت تایل‌های بتن اکسپوز بین 2 تا 5 سانتی متر می‌باشد.

وزن تایل های بتن اکسپوز کف چقدر است؟

وزن تایل های بتن اکسپوز مترمربعی 55 کیلو می باشد.

از بتن اکسپوز کف چه مکان‌هایی می‌توان استفاده کرد؟

از این نوع بتن می‌توان در کف حیاط، باغچه، استخر و محوطه سازی استفاده کرد؛ زیرا این نوع بتن در برابر رطوبت، گرما مقاومت بسیار بالایی داشته و به‌راحتی دچار تغیر رنگ یا خرابی نمی‌شود. این نوع بتن را می‌توان در شرایط آب‌وهوایی مختلف نصب کرد.

بتن اکسپوز کف : بررسی جامع و راهنمای کامل

کارخانه تولید بتن اکسپوز کف کیان برنا

کارخانه کیان برنا یکی از بزرگترین تولید کنندگان بتن اکسپوز کف در کشور است که تولیدات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار خریداران قرار می‌دهد. در این مجموعه روزانه حجم بالایی از بتن‌های پیش ساخته و دیگر کف‌پوش ها نظیر موزاییک به تولید می‌رسد و تمامی موارد تولید شده قبل از آنکه راهی بازار شوند در آزمایشگاه بزرگ و تخصصی آن ارزیابی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. از این‌رو بدون تردید و هیچ شبهه‌ای می‌توان گفت که تمامی محصولات این برند کاملاً استاندارد بوده و از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار هستند. بنابراین با خرید بتن اکسپوز کف مرغوب و درجه یک از آن می‌تواند سازه مدنظر خود را در بهترین شرایط ممکن کف‌سازی کرده و بدون دغدغه سال‌ها از آن استفاده کنید.

دیگر ویژگی ممتاز این تولید کننده که به نوعی آن را نسبت به دیگر تولید کنندگان خاص‌تر کرده است پشتیبانی از تجربه ۲۰ ساله و همراهی تیم جوان و متخصص آن می‌باشد. به عبارت دیگر نزدیک به دو دهه است که کیان برنا در زمینه تولید سنگ‌های مصنوعی و  بتن اکسپوز فعالیت دارد و در کنار تجاربی که در طول فعالیت خود کسب کرده است همواره از بروزترین تکنولوژی‌ها و ابزارآلات برای تولید نیز بهره می‌برد. همه موارد فوق دست به دست هم داده و شرایطی را فراهم کرده‌اند که این مجموعه بتواند بتن اکسپوز کف مرغوب و با کیفیتی را به بازار عرضه کند.

در حال حاضر این مجموعه بتن اکسپوز کف را در ابعاد مختلف و با طرح‌های ساده و چرم به تولید می‌رساند که تمامی موارد در بهترین شرایط کیفی قرار دارند و در برابر عوامل تخریبی کاملاً مقاوم هستند. از این رو با انتخاب و خرید بتن اکسپوزکف کیان برنا می‌توانید در بهترین شرایط ممکن و با کیفیت کاملاً ایده‌آل محوطه مد نظر خود را کف سازی کنید. ناگفته نماند بتن اکسپوز کف کیان برنا دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد. با انتخاب و خرید محصولات شرکت کیان برنا،  تا چندین سال از بازسازی مجدد کف محوطه خود بی‌نیاز خواهید شد. برخلاف تمامی ویژگی‌های نام‌برده، نسبت به دیگر محصولات مشابه از لحاظ قیمت بسیار مناسب‌تر بوده و می‌توانید با استفاده از آن و صرف هزینه‌ای به مراتب کمتر کف محوطه مورد نظر خود را با سبکی کاملا مدرن بسازید.

خرید بتن اکسپوز کف

زمانی که قصد خرید بتن اکسپوز کف دارید، باید قبل از اقدام به خرید ابتدا چهارچوب‌های اصلی خود برای انتخاب گزینه مناسب را تعیین کنید. به عبارت دیگر این دسته از محصولات در طرح، رنگ، ابعاد و اندازه‌های مختلفی وجود دارند که باید در ابتدا بر اساس شرایط سازه و همچنین معیارها و اولویت‌های اولیه خود از بین موارد موجود گزینه مناسب برای خرید را انتخاب کنید.

بی تفاوت بودن نسبت به نکات مهم خرید و تصمیم عجولانه هرگز نتیجه مورد انتظار شما را در پی نخواهد داشت. زیرا در این صورت امکان بروز اشتباه و خطا بسیار بالاتر رفته و در نتیجه پس از خرید در مقابل عمل انجام شده قرار خواهید گرفت. پس توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به خرید پلاک  کف ابتدا چهارچوب‌های اصلی خود برای خرید را مشخص کرده و سپس متناسب با معیارهای مهم و اصلی خود، گزینه مناسب را از بین موارد موجود برای خرید انتخاب کنید. یکی دیگر از نکات مهمی که در خرید بتن اکسپوز کف همواره باید مدنظر قرار دهید انتخاب برند و مرجع فروش مناسب است. زیرا تمامی کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند با مشتریان خود صادق نبوده و برخی محصولات به ظاهر خوب و با کیفیت را به عنوان محصول مرغوب به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

حتی برخی از اعتبار و اصالت تولید کنندگان مطرح و خوشنام در این حوزه سوء استفاده کرده و محصولات نامرغوب را با برچسب برند آنها به مشتریان ارائه می دهند. برای آنکه از دام چنین افرادی همواره در امان باشید، بهتر است بتن اکسپوز کف را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده خرید کنید. خوشبختانه کیان برنا محصولات خود را به صورت اینترنتی و کاملاً مستقیم و بدون واسطه به فروش می‌رساند. از این رو شما می‌توانید بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی و به راحتی و در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید بتن اکسپوز کف از آن کنید.

قیمت بتن اکسپوز کف

قیمت بتن اکسپوز کف بستگی به عواملی مثل نوع کاربرد، رنگ، طرح، ابعاد و کیفیت دارد. تولید بتن اکسپوز کف با کیفیت و درجه یک نیازمند استفاده از مواد اولیه مرغوب بوده و طبیعتاً هزینه بیشتری را به همراه دارد. همچنین، متراژ مورد نظر و طرح‌ها و رنگ‌ها نیز تأثیر مستقیمی در قیمت نهایی دارند. با این همه، قیمت بتن اکسپوز کف در مقایسه با کیفیت و طول عمر بالای آن بسیار مناسبتر است.

مثلاً، تولید بتن اکسپوز کف با کیفیت و درجه یک نیازمند استفاده از مواد اولیه مرغوب است. از همین رو، انتخاب بهترین و با کیفیت‌ترین بتن اکسپوز کف برای محوطه خود نیازمند هزینه بیشتری است. عوامل دیگری مانند متراژ مورد نظر برای کف‌سازی و نوع طرح و رنگ نیز بر قیمت نهایی تأثیر دارند. با این حال، در مقایسه با کفپوش‌های دیگر، قیمت این نوع بتن اکسپوز نسبت به کیفیت و طول عمر آن بسیار مناسب‌تر است. از طرف دیگر، نصب آسان و سریع آن نیز موجب شده است که قیمت تمام شده آن مقرون به صرفه‌تر از بسیاری از کفپوش‌های دیگر باشد. بنابراین، اگر به دنبال کفپوشی با کیفیت، زیبا و با هزینه مقرون به صرفه هستید، بتن اکسپوز کف گزینه ای است که ارزش خرید را دارد.

نحوه خرید اینترنتی بتن اکسپوز کف از کیان برنا

کیان برنا، یکی از برترین تولیدکنندگان بتن اکسپوز کف در کشور، با توجه به استانداردهای بالا و تمرکز بر کیفیت، محصولاتی مرغوب و با اعتبار به بازار عرضه می‌کند. این مجموعه فرصتی را برای دسترسی آسان به محصولاتش برای مشتریان فراهم کرده است، به‌طوری‌که اکنون می‌توانید به‌صورت آنلاین و بدون واسطه، بتن اکسپوز کف موردنظر خود را سفارش داده و خرید کنید.

با توجه به این امکان، محدودیت‌های زمانی و مکانی دیگر مانعی برای خرید از برند برتر بتن اکسپوز کف نیستند. از طریق سایت اینترنتی می‌توانید در چند دقیقه محصولات متنوع این برند را مشاهده کرده و سپس گزینه‌ای را که به‌صورت کامل با سلیقه و نیازهایتان مطابقت دارد، برای خرید انتخاب نمایید. سپس با تیم پشتیبانی فروش تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. واقعیت این است که تیم فروش و پشتیبانی این مجموعه همواره آماده ارائه مشاوره‌های لازم است تا به‌صورت حرفه‌ای و کاملاً شخصی، به شما در انتخاب بهترین گزینه برای خرید کمک کند. این مجموعه تلاش می‌کند تا از ابتدا تا انتهای مراحل خرید، مشتریان خود را همراهی کند و تضمین کند که تجربه خرید آنلاین آنها تا حداکثر رضایت رسیده باشد.

بیش از 12000 مشتری در سراسر ایران و کشورهای همسایه

دانشنامه ساختمان

دانشنامه ساختمان

5/5 - (103 امتیاز)

کپی‌رایت © 2023 گروه تولیدی صنعتی کیان برنا

نحوه خرید محصول از کیان برنا

شما مشتریان گرامی تنها لازم است تا محصول مورد نظر خود را از روی سایت انتخاب نموده و برای مشاوره و خرید محصول، با کارشناسان فروش کیان برنا تماس بگیرید تا سفارش شما ثبت و برای ارسال آن هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.

چرا باید از کیان برنا خرید کنیم؟

  • کیان برنا دارای بزرگترین خط تولید قطعات بتنی در ایران با توان تولید روزانه 3500 مترمربع است و برخلاف بسیاری از مجموعه‌ها‌‌، کیان برنا صرفا واسطه فروش نیست!
  • تمام محصولات کیان برنا دارای استاندارد هستند و در آزمایشگاه تخصصی مجموعه، مورد تست و ارزیابی قرار گرفته‌اند که می‌تواند تضمین کننده عملکرد محصولات طی سالیان طولانی باشد.
  • واحد فروش ما از ابتدای خرید شما همراهتان خواهد بود تا از طریق مشاوره تخصصی، بهترین راهکارها را به شما مشتری گرامی پیشنهاد دهند.